Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2010 17:49 - Kaкво искат мъжете?
Автор: juliuss Категория: Тя и той   
Прочетен: 3180 Коментари: 12 Гласове:
19

Последна промяна: 02.05.2010 17:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         С годините осъзнах, че моята представа за жените винаги се е различавала от тази на средностатистическия мъж. Не искам от моето момиче някакви недостижими цели, някакви специфични черти на характера, някакъв социален статус или всякакъв вид дискриминация (примерно както бях на сватба преди няколко дена и при сключване на църковния брак свещеника каза, че жената трябва да слуша мъжа си, да му се подчинява, да се страхува от него и т.н.) Не искам да ми се врича, да обещава разни неща. Не искам да прави неща заради мен, които не й харесват, като това да прави в леглото неща, които не са й приятни, но знае, че ще ми достави удоволствие, или да сложи красиви и елегантни дрехи, които не са й удобни, да сложи високи обувки за да е по-секси в моите очи, въпреки  че 100 пъти би предпочела да ходи боса или да става преди мен всяка сутрин за да ми направи закуска.
           Всички тези работи са незначителни. Всъщност, това, което има значение, са малките неща. Те правят връзката такава, каквато е - не външния вид на партньорите, не думите, които си казват.
           Всъщност, това, което аз искам, е....
Момиче, което ме кара да се смея.
Момиче, което никога не се срамув а от мен.
Момиче, което й харесва да си играя с косата й.
Момиче, което обича да пее с мен.
Момиче, което се държи мило със всички.
Момиче, което казва на момчетата, че си има сериозно гадже.
Момиче, с което да се целуваме в дъжда.
Момиче, което обича да пътуваме насам-натам, да ходим на къмпинг, на разходки.
Момиче, което сама идва и се пъхва под ръката ми.
Момиче, което ще сложи любовна бележка в джоба на якето ми докато спя.
Момиче, което ще извика името ми ако съм някъде далеч.
Момиче, с което цяла нощ лежим навън и броим звездите.
Момиче, което ще носи 50-стотинковото пръстенче, което съм й взел от машината
Момиче, което прокарва пръсти през косата ми докато се целуваме.
Момиче, което ще ми се обади в 3 часа през нощта защото е сънувала лош сън.
Момиче, което спокойно може са се шегува със себе си.
Момиче, което мечтае на глас.
Момиче, което ще ми се смее когато направя нещо глупаво.
Момиче, което плаче на филми.
Момиче, което има песен, която като чуе, и се сеща за мен.
Момиче, което ще ми каже ако нещо я притеснява.
Момиче, което ми позволява да я снимам във всякакви моменти.
Момиче, с което да спортуваме заедно.
Момиче, с което да танцуваме дори когато няма музика.
Момиче, което спи с моя блуза.
Момиче, с което дори и мълчанието е приятно.
Момиче, което остава будна цяла нощ когато съм болен.
Момиче, което ме обича точно толкова, колкото и аз нея.
         В замяна на това, аз съм готов да дам всичко от себе си. Не само за да спечеля това момиче, не само за да я заслужа, ами и за да я задържа при себе си.
         Защото осъзнах, че щастието не е даденост. То по всяко време може да бъде загубено!
 


Тагове:   момиче,   Какво,   мъжете,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Позволи ми да ти стисна ръката. . . че ...
02.05.2010 18:31
Позволи ми да ти стисна ръката... че все още има такива мъже! :)
Желанията са ти толкова истински, че просто нямам думи... Страхотно! :)
цитирай
2. анонимен - поздрави и от мене,
02.05.2010 18:40
май че ние момичетата/нямам предвид силиконовите недоразумения, търсещи себе си все още ,надявайки се да се намерят в портфейла на некое друго недоразумение/ търсим и искаме същите неща от МОМЧЕТО...Но за жалост,мило ммомче, практиката показва че именно такива същества като тебе попадат на душевни курви/ извинявам се за израза/, и Именно понеже са такива каквито са, биват наранявани...не го позволявай, за да не нараниш ИСТИНСКАТА когато я намериш в живота си...Четейки те си мисля че все пак има надежда за поколението след мен,значи имало и ДРУГИ мъже...поздрави и желая ти успех!!!...и умната
цитирай
3. juliuss - Благодаря!
02.05.2010 21:34
Искрени благодарност и на двете първо, за милите думи, и второ - че сте прочели поста ми, въпреки че стана толкова дълъг. Поолях се малко като че ли :)
Хубаво е да видиш, че има жени, които разбират за какво говоря. Но къде са те и в реалния живот се питам, и защо трябва все да попадаме на грешните хора...
Както и да е, още веднъж ви благодаря! :)
цитирай
4. karambol5 - Има такова момиче и това е най-ху...
03.05.2010 10:46
Има такова момиче и това е най-хубавото ,нали :) ?
цитирай
5. juliuss - Има такова момиче и това е най-ху...
03.05.2010 14:06
karambol5 написа:
Има такова момиче и това е най-хубавото ,нали :) ?


Има такова момиче да, но по-хубаво щеше да е ако тя беше с мен, а не с друг :S
цитирай
6. ednasalza - Поздравления и от мен..
03.05.2010 17:16
за твоята романтична душевност и за твоите искрени желания... Рядко се срещат такива мъже в днешно време, които да искат такива простички и мили неща от човека до себе си... Поздравления за това, че си успял да намериш такъв човек, в който да откриеш всичките тези неща.. Мога да предположа колко те боли, че този човек не е до теб... но поне си щастлив, че си го открил! Защото със сигурност има много други хора (сред които и аз..), които искат същите неща и откриват по нещичко в различни хора, но не могат в един човек да открият нещата, които са важни за тях и за които копнеят...
Харесва ми това, че искаш с момичето до теб да изпитвате по равно любов... Въпреки че, честно казано не знам до колко това е възможно в реалността.. Винаги имам чувството, и това е много гадно, че единият обича повече... Не че другият го обича по-малко, просто не толкова... Знам ли... От която и страна да си ти е кофти... Ако обичаш повече и се раздаваш напълно, все някога ще останеш наранен, ако отсрещната страна не ти отговори по същия начин... Ако имаш чувството, че партньорът ти те обича повече, то ще се чувстваш гадно и гузно пред себе си, че не можеш да му отговориш по същия начин и се чудиш какво не ти е наред..
Това, което още повече ми хареса в споделеното, е чувството на осъзнатост, че не е достатъчно просто да намериш и спечелиш този човек, а да успееш да го задържиш, защото това определено е по-трудното според мен! И съм на 100% съгласна, че не трябва да приемаме нищо за даденост! Започнеш ли да възприемаш човека до себе си за даденост, все едно, че ти принадлежи и е съвсем нормално и естествено той да е с теб и до теб, нещата могат да придобият неочакван обрат и постепенно да осъзнаеш, че този човек се е отдалечил от теб, именно защото връзката ви се е превърнала в рутина и е вървяла по инерция, без партньорите да са се опитали да направят нещо и без да си признаят това...
Май се отплеснах.. Надявам се, все пак да си разбрал какво имах предвид...

Поздрави и хубава вечер!
цитирай
7. ednasalza - "и защо трябва все да попадаме на грешните хора.."
04.05.2010 09:23
juliuss написа:
и защо трябва все да попадаме на грешните хора...


Може би няма "грешни" хора. Може би срещаме всеки човек в живота си с някаква цел. Дори и да не е "правилният" за нас човек, от всеки има какво да научим, какво да вземем, какво да му дадем... И всичко това се натрупва като опит за следващите ни връзки и взаимоотношенията с хората по принцип като цяло, а в частност с противоположния пол, така че, когато срещнем "правилния" да можем да го оценим и да знаем как да се опитаме да го задържим... Въпреки че гаранция никога няма :) Но все пак, общуването и "сблъсъкът" с различни душевности, ценности, светогледи, емоции, мисли и чувства несъмнено обогатява!
цитирай
8. анонимен - Ако всички хора мислеха по този н...
08.05.2010 13:27
Ако всички хора мислеха по този начин, светът щеше да е по-хубав!
цитирай
9. valorpepi1 - :)
09.05.2010 00:03
Чесно казано ми обърна представата за мъжете...Мислех,че вече няма такива като теб...Браво...Шапка ти свалям.Ти си един от малкото хора останали човечни,които не са егоисти...Мисля, че всяко момиче би искало момче като теб :)
цитирай
10. zabavnata - Страхотно!
10.05.2010 08:09
Дано намериш това момиче, защото там някъде тя чака точно теб!
Не предполагах, че в този див, див свят е останало нещо толкова чисто и истинско. Запази го!
цитирай
11. juliuss - Благодаря ви на всички. Мога да кажа ...
10.05.2010 08:56
Благодаря ви на всички. Мога да кажа същото и за вас, защото малко са момичетата, за които тези неща имат някакво значение. Принципно болшинството се възхищава на доста по-различни качества..
Благодаря ви още веднъж!
цитирай
12. elincetyy - Не искам да се преповтарям с по горе ...
15.05.2010 19:47
Не искам да се преповтарям с по горе писалите,но няма как,наистина искам да те поздравя за това,което си написал.Мълцина са мъжете,които мислят като теб :).Това,което си написал е много правилно,аз бих напривила всичко това за момче,което наистина обичам.;):);)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: juliuss
Категория: Тя и той
Прочетен: 50246
Постинги: 9
Коментари: 63
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930